2011. december 1., csütörtök

Kashaya bogyók



Thank you Kashaya:)

18 megjegyzés:

Schnappy írta...

Nagyon szuperül néz ki!:)

Ami írta...

Szép bogyók!

The Magic's World írta...

Precioso!!! Felicidades artista!!
Kisses!

http://themagicsworld.blogspot.com/

Edit írta...

Nagyon szép!!!! Gyönyörű a színe!

Csilla Papp írta...

Jajj, csak nem a kedvenc picassom???IMÁDOM!!Mármint ezt a nykláncot ezekkel a bogyókkal, gyöngyökkel...mindenestől!!!:)

RaMary írta...

Csodaszép, fantasztikus a színe is!

Perl - Eni írta...

Imádom ezt a színt!
Nagyon szuper lett!

Orsi írta...

Én is pont ezt akartam írni, hogy imádom ezt a kását! :) Csodajó lett ez a nyaki!!

Mia írta...

Nekem is nagyon tetszik, pláne azzal a finom kis rózsaszínnel! (ahhoz képest, hogy ki nem állhattam a zöldet?!)

Barbara írta...

Nagyon csinosak lettek!

MICA írta...

Fincsi!

Marcsi írta...

Nagyon szép! A rózsaszínű szerű fánk jól feldobja a zöld bogyókat!

Las Cositas de Lyra írta...

It's so nice ... I love it!!!

Lakota mágia írta...

Csodaszép, ..én is odavagyok a színéért!!!
:-)

Rónai Beatrix írta...

Engem is a színe fogott meg, és az egyszerűsége!
Nagyon szép!

Szikati írta...

Soha nem jutott volna eszembe ezt a két színt összepárosítani, de annyira feldobják egymást! Telitalálat, nagyon klassz, különleges nyaklánc lett belőle!!!

Vervian írta...

Az én színemmel... :-) Imádom! :-)

Panka gyöngye írta...

Köszönöm:)Szerintem még én is veszek ilyen kását,mert sajna csak egy csipetnyi maradt:)