2010. december 3., péntek

Karácsonyi adok-kapok Tímellel....


Hát először is szeretnék köszönetet mondani Tímelnek,hogy meghírdette ezt a játékot:)Nagy öröm volt számomra,több szempontból is:)Mint a játék címe is mutatja adok-kapok:))Öröm volt adni:most kaptam üzenetet Monaline-tól,hogy éppségben célba ért a csomagom.És tetszett is neki:),és persze kapni is:))):Gyönyörű ajándékokat kaptam Ramarytól,amit tegnap kaptam meg,és nagyon-nagyon örültem neki.Alig vártam már,hogy megmutizzam nektek:)Név alapján,amikor kibontottam a levelet,nem tudtam ki is ő,aki nekem készített meglepit!Amikor viszont kibontottam egyből tudtam:)))Gyönyörű,aprólékos munkával készített ékszert kaptam és egy mesébeillő angyalkát,akit ezután féltve örzök,és minden évben felkerül a mi kis családi fánkra:)))Mégegyszer nagyon nagyon köszönöm kedves Mari ezeket a szépségeket:)))

6 megjegyzés:

Erika írta...

Nagyon szépek az ajándékok!! Olyan jó ez a karácsonyi játék:)

Piky73 írta...

Adni-kapni jóóóóóó! Főleg ha ilyen csodás ajcsikkal lepitek meg egymást! Ügyesek vagytok!!!

Tímel írta...

Jajj de jó:) Olyan szépek:):):)
Köszönöm, hogy játszottál velünk!

Névtelen írta...

Tényleg nagyon szép mind. :D

Mar Bisutería írta...

guauuuuu!!!!, que bonitos los dos

Panka gyöngye írta...

Köszönjük:)))