2010. július 1., csütörtök

Apróságok...




18 megjegyzés:

Liza írta...

Mind nagyon szép!

Piky73 írta...

Gyönyörű gyűrűcskék! A legislegjobban a lila (vagy tanzanit???) Rivolis tetszik :)

Méri írta...

Nagyon szép mindegyik, kedvencem a rózsaszín gyűrű!

ekszerlada írta...

Tüneményesek!!!!!!A kedvencem a felső gyűrű!!!!Nagyon aranyos a színe!!!

Tímel írta...

Helyesek:)
Kis rózsaszín a kedvencem :)

Cheeks írta...

Gondoltam, hogy Timelnek a rózsaszín jön be :) nekem meg a 3. nagyon szép :)

Marilla írta...

Nagyon szépek lettek !!!!!

POÉ írta...

Gyönyörű szépek a gyűrűid !!!

Roberta írta...

Nagyon helyesek, a kis füliért teljesen odavagyok:-))) Megkérdezhetem, hogy a füli alapját ráragasztottad vagy beledolgoztad?

Panka gyöngye írta...

Köszönöm.
Roberta,beledolgoztam.Készítettem két egyforma pici háromszöget,beraktam a füli alapot,ezután összekötöttem őket!

Évi írta...

Gyönyörűek az "apróságaid"!!!!Apróságok,pedig mennyi munka van velük!!

Lakota mágia írta...

Nekem is nagyon tetszenek!!!
Szép mindegyik!
..nekem a második tetszik a legjobban..:-))

Edit írta...

Nagyon szépek! A második nekem is nagyon bejön! :-)

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Szia Panka! Mindegyik gyűrű fantasztikusan szépséges! Timinek a rózsaszín?! Igen, ha kérdeznek én is azt mondtam volna, hogy az az övé! :)))) Nekem a kedvencem lenne a lila rivolis, csiszolt gyöngyös! :)

Fákó.Orsi írta...

Nagyon szép a két virágos gyűrű!

Orsi írta...

Édes mindegyik!!!!

Timi írta...

Nagyon szépek!!!!!!!!!! Milyen jó ötlet! ügyes vagy!

Panka gyöngye írta...

Köszönöm:)