2009. október 23., péntek

Virágözön

10 megjegyzés:

Edit írta...

Nagyon szép!!! Én is készülök rá egy ideje...talán majd most!

Forget-me-not írta...

Ez nagyon aranyos! Gratulálok!

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Hű, nagyon jó! Én is fűztem egy ilyen mintát, de nem lett olyan tömör, mit a tiéd. Szabad elkérni a mintádat, hátha más...
crispy80@gmail.com

Panka gyöngye írta...

Köszönöm.Mano küldtem a mintát!

Piky73 írta...

Csudajó!!!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Jaaajjj! Nagyon aranyos! Annyira tetszik ez a minta, ez a karkötő! Szuper jól tudjátok fűzni!
Ügyes vagy! :)

Anna írta...

Gyönyörűt készítettél! Nagyon tetszik!

Panka gyöngye írta...

Köszi lányok:)))

Edit gyöngyei írta...

Nagyon szép lett

Kati-gyöngye és más kézművességek írta...

Nagyon szép lett!! Egyszer már én is nekifogtam, de nem jött össze:((